Vabbing...

Vabbat i 4dagar nu men det blir nog fem. Det började med en taskig hamburgare förra onsdagen som Smillas mage inte tyckte om. Efter att ha blivit betydligt bättre i lördags kom nästa grej. Hög feber, hosta och snorig.
Synd om henne, för varje eftermiddag blir hon bättre och till natten hög feber igen.
Tråkigt att ja skulle suttit på tåget till Stockholm nu för att gått på en stor Eureskonferens i morgon, med allt vad det innebär. Blir de ingen bättring i mon så får ja ta henne till läkare. Borde nog kolla upp min egen skalle också, har haft huvudvärk nästan varje dag sen påsk nu. Tror faktiskt jag vet vad det kommer ifrån :( . Inte bra, inte bra!!

I söndags spelade ja min första seriematch för i år mot Hovslätt med B-laget. Det slutade med förlust 1-3. Men jag var nöjd med att få ca 75 min i benen och att ja håll. Har faktiskt inte gått för fullt på träningen ännu och med tanke på lördagen möhippa också så skulle jag tro att jag utnyttjade 65% av min kapacitet.

På tal om möhippa så är det inte långt kvar till bröllopet och klänningen som jag ska ha är nästan klar :). Ska bli kul!

Idag var det 9 år sedan min älskade Ike lämnade mej. Lägga en blomma på hans grav och ägna en extra tanke till min bästa vän so far! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0