...så som det är...

De flesta normala människor brukar gå och titta på någon brasa och lyssna på körer som sjunger in våren på Valborgsmässoafton... Men inte vi inte, här är det fotboll ManC-ManU som gäller. Underhållningsvärdet var stort även om det blev vinst till fel lag.

Som alla säkert förstår så blir det mycket fotboll nuförtiden... I lördags hände det som inte händer särskilt ofta, vi drog längst strået mot ärkerivalen Mariebo, och jag är sååå glad för att det var rätt spelare som avgjorde.
Hur det gick för Thildas lag i Vistacupen vågar jag knappt säga. Men vem minns en tvåa?
Söndagen blev det ett besök på sittplatsläktaren på Stadsparksvallen. Också det en match som de var värt att frysa en aning för. Stort underhållningsvärde både på och utanför planen.

Frågan är när jag själv ska kunna dra på mej matchdräkten. Efter stötvågsbehandlingen i onsdags har det bara blivit värre. Har knappt kunnat köra mina Rehabövningar. Är fruktansvärt spelsugen nu...
Något annat som jag vill göra är att plocka fram golfklubborns igen... Till helgen kanske...

Tänk när livet var bekymmerslöst...
(skulle laddat upp några bilder men det gick inte)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0