Dax att börja tänka om...

Vissa fotbollsmatcher kommer man minnas mer än andra och idag var en såndan match. Inte bara för att mor och dotter spelade på plan samtidigt, och i 90 min, utan att vi med en stor skopa vilja och en jäkla inställning visade Haga att det räcker med 11 spelare på matchrapporten och dessutom en målvakt som egentligen är utesplare. Härlig inställning tjejer!!! Idag var vi grymma!!! Nu äntligen vänder det för oss i B-laget!!

Mycket fotboll kommer det att bli en tid framöver. Igår var det himla kul att vara på Vallen och se J-södra ta en välbehövlig seger. I fredags var det Mariebovallen , för andra gången denna veckan, U17 mötte MIK och det blev seger även här. Nice! De visade vägen inför den 30 juni då A-laget ska besöka "berget".  EM-matcher blir det oxå och det är förbannat kul att se och i mon kommer ja sitta här hemma i Sverige-tröja och halsduk och en ölburk i handen.  Nice!!

Jag har verkligen förstått nu att man inte ska "tänka" för mycket INTE och ta saker förgivet, men skit samma jag reder mej alltid och kommer alltid att göra. Det är verkligen inte jag som är den största förloraren.... Men tydligen är det dax att tänka om och göra andra prioriteringar på sin lediga tid. Menmen det ska bli kul att ta en golfrunda snart med en trevlig vän nån dag, ser verkligen fram emot det. Hoppas på en sänkning från 36... jag behöver lite tid på ranchen innan ;)

Tre veckor kvar till semestern och fortfarande inte ett jäkla skit planerat, ja ja vet det suger...


"The show must go on..."


Längtar tillbaka!!! Värmen...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0