Tillbaka till vardagen...

Det blev som jag skrev i ett tidigare inlägg, jag fick både ta in julen och städa ut julen, ungarna är inte ett dugg intresserade att hjälpa till. Den lilla plockade iaf in sina leksaker som hade samlats under granen. Skönt att det är över för den här gången, detta kommersiella jippo som är så svårt att fly ifrån...men nästa år dååå ska jag ta mej till varmare breddgrader över hela helgen :).

Nyår var en trevlig tillställning men det blev en hel del barnpassning vilket var givande på många sätt och vis med en hel del kunskapsutbyte om ett och annat...Senare den natten var Sveriges match i JVM i hockey, den sågs i absolut bästa sällskap :)...Detta året har börjat onekligen bra, men det har jag sagt förrut... Man ska aldrig ta något för givet och nu gäller det att fånga tillfällena... :))) Nattens finalmatch spenderades denna gång i min soffa, och jag är glad att jag hade han som är mer "sportnörd" än mej berdvid mej ;). Fan va spännande och sååå kul att Sverige vann!!!

Heltidsarbete är det som gäller from 1 januari, puhhh...har inte jobbast heltid sedan 2004. Men som tur är har jag många ben att stå på så nu hoppas jag verkligen inte att jag ska rasa denna gången... Kollegorna gör ett jättejobb där och förhoppningsvis kan man behålla den "rika" fritid man har med tid till barnen och tid till att träna både fotboll och gymma. Det finns ju inga genvägar när det gäller träningen och det är något inte jag kan ge efter på får då vet jag att jag inte blir någon trevlig människa att ha och med. sen är det bara en drygt 1 månad kvar till Klong Dao beach och det är bara att jobba stenhårt på bikinifiguren nu, sen är det bara att forsätta försäsongensträningen på stranden. Om jag får vara frisk så lovar jag att det blir 1 månad stenhård träningsläger i värmen. Inte sååå svårt med motivationen när det är 25 gr varmt kl. 8 på morgonen, eller?

Så här ser det snart ut igen...



"You really makes me smile..."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0