Hard work...

Förra veckan var det uttagning till Sanda idrottshögstadium, för den stora prinsessan. Förmodligen blev Bip-testet någon form av väckarklocka för henne och en liten värdemätare på hur hon ligger till i förhållande till andra i sin ålder. Men å andra sidan så säger det inte så förtvivlat mycket om ungarnas fotbollstalang som i vissa fall ska förädlas ett antal år framöver. Många av de stackarna som klev av tidigt har väl knappast hunnit börja producera mölksyra annu... Den 10 februari får vi veta om hon gått vidare...Hoppas, Hoppas hoppas!!! Det var kul att se att på läktaren i Tipshallen satt en hel del nyvarande/fd riktigt bra fotbollsspelande föräldrar som var engagerade i barnens prestationer.

Min egen träning känns ändå bara bättre och bättre men spikmatta har fått nyrenesans i mitt sovrum och jag besväras inte riktigt så mycket av den där jäkla låsningen i ryggen som jag hoppas på att någon thailändare kommer ta hand om, om ca  två veckor.
I lördags blev det 14 km, med mersmak, jag var fan inte trött efter och inte Bamse heller. Idag var det intervaller på gymmet och lite styrka på det. För jag vill ju få så där snyggt axelparti, biceps/triceps som "köttarn" har. Riktigt biffig har hon blivit. Snyggt som bara den. Tror nog att min kropp innehåller för mycket kolhydrater och vätska för att se ut så, jäkla godis, mackor och vin( mina svagheter)...Funderar på om jag ska ta mej proteinpulver till paradiset?

Helgen som gick bara flög förbi och nu i efterhand så undrar man vart den tog vägen. Hade önskat mej mer tid på helgen och då framför allt tid för att umgås med några av de bästa som dessutom lyckats fånga mitt hjärta. Nästa helg hoppas vi det blir relaxing på SPA:et samt bowling, men....jag vägrar att förlora ;)



http://youtu.be/D_P-v1BVQn8  Denna helt underbara låt hörde jag i går när ja kollade på Stuart Little 2, bara älskar den och hoppas den syns. Annars är det Alone again, Gilbert O´Sullivan...

"Talk or just say nothing, I don´t mind your look never lies..."

Kommentarer
Postat av: köttarn!

tack stina! men du är lika bitig du.:)

2012-02-01 @ 08:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0