Packat och klart...


En dag på jobbet kvar innan det bär iväg till paradiset igen. Allt är nästan klart, fixade båda väskorna på mindre än en timma idag, men om jag ska vara ärlig så hade jag redan packat åtskilliga gånger i tanken de senaste dagarna.

Denna helgen har varit lika trevlig, underhållande och fantastisk som de senaste helgerna har varit eftersom den har spenderats med de absolut bästa. Me gusta mucho!!! En timma på Bowling Arena gjorde susen för självförtroendet!!
Både denna och förra helgen blev det ett antal timmar i Tipshallen både för att spela själv och för att titta på. Fotboll är livet!!! Spelade en halvlek förra helgen och även denna. Har lyckats få fram glädjen och motivationen igen och trivs förbannat bra med min roll som defensiv innermitt. Ska bli ett intressant fotbollsår i år. Ny hemsida har vi också www.laget.se/HFFDamfotboll 

Så på tisdag 13.50 lyfter vi från Arlanda, och när vi är tillbaka så hoppas jag att det har blivit vår här i Sverige, en vår som jag förhoppningsvis kommer se fram emot för en gång skull,  och med äkta glädje denna gången... :)

"I livets lopp finns det inget målsnöre. De snören vi passerar är starten till ett nytt lopp"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0