Vem vet inte du... ?


Har varit superdålig på uppdateringar nu det senaste. Har fått prioritera om lite och hinner inte sitta så mycket framför datorn  och FB hemma. (Man vill ju verkligen umgås med barnen den tid man kan). Svårt och pilligt att skriva från Iphonen, men det går :). Wordfeud är ju ett av mina större intressen numera, så är det någon som vill utmana så adda "Smulan10", så ska du få en match, och jag har bra statestik på vinster.
Lagt mer tid på jobbet då jag håller på att arbetsträna mej själv i att jobba lite längre på dagara... Har även fått det väntade återfallet när det gäller fotbollen, men hur jävligt allt än har varit, så känner jag att det är rätt kul att träffa sin "andra familj" igen och att man faktiskt är en i gänget. Oslagbart!! Sen har mitt träningsprogram( 5-timmarsprogrammet , där man kan byta ut löppass mot annat) för Stockholm Marathon börjat också, så vad gör vi .nu kör vi...

Jag undrar lite vad det är som händer, antingen så vet jag eller så vet jag inte. Det är bara tiden som får utvisa detta. Jag känner mej förbannat trygg med mina två goda samveten som sitter på var sin axel och vägleder mej i det mest svåra situationer som uppstår i vardagen, det vill verkligen inte till att falla för frästelsen som är enormt stor, inte bara ibland, utan ofta. Om det är någon som undrar vart det onda samvetet är så är det jag själv.

Gymet imorgon och snart är det dax att köpa kort där, men egentligen behöver jag inte det eftersom det kommer bli mycket löpbandet för mej och man lika gärna kan löpa ute, men tänk om den där snön kommer och det blir iskallt, vart ska jag då ta vägen? Bäst att köpa iaf. Två månader, betala för en med Njutahäftet. Och i morgon är det exakt två månader kvar tills vi beger oss till paradiset igen. Längtar som bara den efter solen och värmen som jag vet att jag aldrig kommer få nog av :)

Här är en av de finaste låtarna som finns vid den här årstiden. Love!




"Now then I see the things I want ,
I can take the things I see ,
but I keep asking myself why
and if there ain´t  just a little bit more for me..."

Kommentarer
Postat av: Lagledar´n

Kul att du får tillbaka suget igen, vi vill ju se dig på plan igen... ;) hoppas du får det riktigt gott över jul och nyårshelgen med barnen..kramis

2011-12-15 @ 05:10:48
URL: http://www.hffdamfotboll.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0