Cocktails (and dreams)....

...vilken fantastisk film! Förmodligen den som ligger till grund för drömmarna! Knäcken står på spisen och det andra julgodiset som har producerats denna kväll står i kylen. På måndag ska världens bästa kollegor komma hit till Sandvik på lite Glöggmingel, ska bli himlans trevligt. Så lite förberedelser inför detta blir det i helgen.

Lunchen på Subway häromdagen med kollegorna var enormt givande, kände verkligen att jag fick lära mej ett och annat. Nyttigt! Härliga diskussioner om livet och allt runt omkring och nu när vi har en fd ungdomspastor med oss tar det det hela till ytterligare en ny dimenssion. De senaste veckorna har varit mer positiva än vanligt...jag tror jag vet vad det beror på...den lilla gnuttan hopp som tänds hoppas jag verkligen kommer att bestå och bli något mer än så :)...menmen som sagt jag har ju varit med förr!

Träningen har väl gått si sådär det senaste, förkylning och till och med nackspärr på sistone. På tisdag om allt går enligt min plan så ska jag stå där i shorts i Tipshallen lika sugen på att lira boll som samma dag då hallen invigdes i februari 1984. Ja vi får väl se om det är möjligt.
Börjar så smått att inse att Tomteloppet som jag ska springas nästa helg känns mer och mer avlägset. Är nog inte riktigt redo för de 18 km som jag kräver av mej själv.

I mondags så lyxade jag till det...det blev två glas champagne på Sofiehof med en kollega. Rikigt trevligt, och den 19 december är det dax igen, då blir vi fler. :)

Utvecklingssamtal denna veckan för båda prinsessorna, det ena var mer possitivt än det andra, men vad gör det, hursomhelst är detta är bara en transportsträcka till evigheten...




"Man ska inte kasta pärlor för svin"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0